دسترسی سریع به :
  • رتبه وبومترکس : 446
  • EN

بیانیه سطح توافق خدمات

در تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
خدمات اطلاع رسانی:
 
ارائه خدمات ویژه دانشجویان (آموزش و پژوهش)
 اطلاعات مورد نیاز ارباب رجوعان دانشگاه به عنوان راهنما
 ارائه خدمات ویژه کارکنان (رفاهی، اداری و مالی)
 ارائه آمار و اطلاعات دانشگاه در حوزه های مختلف

معرفی خدمات در میز خدمت الکترونیک دانشگاه

ارائه برنامه ۴ ساله دانشگاه (۱۴۰۰-۱۳۹۶)
شناسنامه های خدمات ابلاغی
اطلاعات خبری دانشگاه
اطلاع رسانی در مورد خدمات حوزه سلامت
قوانین و مقررات
 

خدمات تعاملی و تراکنشی:
رسیدگی به شکایات
نظرسنجی الکترونیکی

مسئولیت ارائه خدمت:
 
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران می باشد.

مسئولیت کاربران:
 
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران می باشد.

درخواست خدمت:
 
از طریق ارسال درخواست به میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران به آدرس http://mizekhedmat.tums.ac.ir/می باشد.

هزینه ها و پرداخت ها:
  
خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد.



دسترس پذیری:
 
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

نگهداری و تغییرات خدمت:
 
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی:
 
ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی گزارش، استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران را ارائه خواهد نمود.

فسخ و پایان:
 
تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران می باشد؛ ادامه خواهد داشت.
۱-تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
۲- برای ارتباط با هر واحد از گزینه دپارتمان واحد مورد نظر را انتخاب نمایید.
۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
۴-تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.